Головна » Файли » Модулі ТО |
12.05.2015, 11:01 | |
1. Що означає термін «економіка»? а) сукупність господарюючих суб’єктів; б) мистецтво ведення господарства; в) розвиток суспільного виробництва. 2. До етапів становлення туризму не відносять: а) елітарний туризм і зародження масового туризму; б) початок становлення масового туризму; в) масовий туризм; г) загальний туризм. 3. Який чинник у XIX ст. сприяв доступності подорожей і розвитку організованого туризму? а) поява та розвиток пароплавства; б) поява залізничного транспорту; в) збільшення кількості заможних людей; г) вірними є відповіді 1 і 2. 4. В якому році був прийнятий Закон України “Про туризм”? а). 1985; б). 1995; в). 2003; г) 1997 5. Яке з визначень поняття “тур” є правильним? а) подорож людей країною за визначеним маршрутом; б) розроблена турагентом програма заходів для подорожі людей; в) цілеспрямована подорож людей за визначеним маршрутом у конкретні терміни тривалістю понад 24 години, але не більше одного року; г) програма заходів лікувально-оздоровчого і пізнавального характеру тривалістю понад 24 години. 6. Згідно з ЗУ «Про туризм» туристичний продукт визначається як: а) певний процес комплектування туристичних послуг згідно з вимогами ринку; б) попередньо розроблений комплекс туристичних послуг, який поєднує не менше двох послуг, що реалізуються за визначеною ціною; в) узгоджений з попитом комплекс туристичних послуг за визначеною ціною; г) розроблений комплекс туристичних послуг, який поєднує не менше трьох послуг визначеного характеру. 7. Об'єктом планування є: а) Земля як планета Сонячної системи; б) туристична фірма; в) будь-яка організаційна система, відкрита для взаємодії. + 8. Основна мета планування: а) ефективне управління підприємством; б) забезпечення пропорційного та динамічного розвитку в майбутньому; в) організація виробництва. 9. Реактивне планування базується на: а) аналізі сучасного стану речей; б) досвіді минулих років; в) знанні майбутнього. 10. Преактивне планування туристичного продукту – це: а) планування туристичного продукту, зорієнтоване на минуле; б) планування туристичного продукту, зорієнтоване на розвиток та удосконалення виробництва турпродукту не тільки відповідно до ринкового попиту, а й випереджаючи його; в) орієнтація планування на сучасний асортимент та якість туристичного продукт; г) вид планування, сутність якого полягає у визначенні бажаного майбутнього і пошуку реальних шляхів його досягнення. 11. До найбільш прийнятних методів планування реалізації туристичного продукту відносять: а) економіко-статистичний; б) нормативний; в) метод еластичності; г) всі відповіді правильні. 12. Регулювання розвитку туристичної індустрії на державному рівні необхідне з метою: а) збільшення валового національного доходу від рекреаційно-туристичної діяльності; б) зменшення кількості туристів, які надають перевагу відпочинку за кордоном; в) захисту прав споживача туристичних послуг; г) всі відповіді правильні. 13. Бізнес-план складається з основних частин: а) передмови; б) основної частини; в) маркетингового розділу. 14. Планування виробничої діяльності туристичного підприємства - це: а) планування на довгострокову перспективу забезпечення турпродукту попитом; б) передбачення і програмування на малу, середню та велику перспективи обсягів виробництва туристичних послуг і комплектування турпродукту та розрахунок результатів від його реалізації; в) передбачення і програмування на короткостроковий період обсягів виробництва туристичних послуг та розрахунок результатів від їх реалізації; г) передбачення можливих обсягів реалізації турпродукту і послуг з урахуванням вимог ринку. 15. При розробленні програми виробництва туристичних послуг і комплектування турпродукту застосовуються показники: а) натуральні і вартісні; б) абсолютні і відносні; в) кількісні і якісні; г) нормативні і стандартні. 16. До розділів виробничої програми туристичного оператора не відносять: а) завдання з підвищення якості турпродукту та послуг; б) план ресурсного забезпечення виробничої програми; в) завдання з розробки інноваційності туристичного продукту; г) план кооперування туроператора з постачальниками туристичних послуг і ресурсів. 17. Договором на туристичне обслуговування є: а) ваучер; б) турпакет; в) ліцензія на туристичну діяльність туроператора; г) правильна відповідь не зазначена. 18. Туристичний потік – це: а) постійне прибуття туристів у країну (регіон) або виїзд туристів за кордон за певний період часу. б) загальна чисельність населення країни (регіону) за той самий період; в) індустрія виробництва і надання послуг туристам. 19. Засоби розміщення подорожуючих виділяються на такі види: а) колективні; б) індивідуальні; в) приватні; г) державні. д) сумісні 20. Відповідно до Закону України “Про туризм” туристом вважається той, хто здійснює подорож терміном: а) від 1 години до невизначеного терміну; б) від 1 години до 1 року; в) від 24 годин до 1 року; г) від 12 годин до невизначеного терміну. 21. До підприємств розміщення туристів готельного типу відносять: а) туристичні комплекси; б) санаторні комплекси; в) гуртожиток; г) яхта; д) ротель 22. Формує, просуває на ринок, а інколи й реалізує комплекс туристичних послуг: а) туроператор; б) турагент; в) турфірма 23. Завдання економіки, як науки це: а) розробка ряду економічних проблем та шляхи їх подолання; б) послідовне виконання планів господарського будівництва; в) кризовий стан економіки 24. Що є натуральним показником експлуатаційної програми: а) кількість місце-днів; б) місткість,; в) пропускна спроможність 25. Тимчасовий виїзд громадян конкретної країни з постійного місцепроживання в межах національних кордонів тієї самої країни для відпочинку, задоволення пізнавальних інтересів, занять спортом і в інших туристичних цілях - це туризм: а) в'їзний; б) виїзний; в) міжнародний; г) внутрішній. 26. Туристична індустрія в цілому – це: а) сукупність засобів розміщення та перевезення туристів, об'єктів харчування, розважального, пізнавального, ділового, оздоровчого, спортивного та іншого призначення, туристичних операторів і турагентів, екскурсійних бюро; б) сукупність засобів розміщення та перевезення туристів; в) сукупність засобів розміщення та перевезення туристів, туристичних операторів і тур агентів. 27. Документ, в якому встановлюються конкретні умови надання і споживчі властивості туристичної послуги, — це: а) туристська путівка; б) договір продавця туру з клієнтом; в) ваучер; г) квитанція до прибуткового ордера. 28. Нормативним показником вважається 10 готельних місць на: а) 1000 жителів; б) 100 жителів; в) 1500 жителів 29. До основних засобів розміщення відносяться: а) мотелі; г) кемпінги; б) готелі; д) турбази. в) ротелі; 30. Місія підприємства: а) прибуток; б) задоволення споживачів; в) ефективність виробництва 31. Туроператорська діяльність – це: а) діяльність з формування туристичного продукту, здійснювана на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем; б) діяльність з формування та просування туристичного продукту, здійснювана на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем; в). діяльність з формування, просування та реалізації туристичного продукту, здійснювана на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем; г) діяльність з реалізації туристичного продукту, здійснювана на підставі ліцензії юридичною особою або індивідуальним підприємцем. 32. Дестинація в туризмі розглядається як: а) територія, на якій пропонується певний набір послуг, що відповідають попиту туриста на перевезення, ночівлю, харчування, відпочинок, розваги; б) можливість ночівлі та харчування з відповідним рівнем обслуговування; в) система виробництва і споживання послуг, необхідних для задоволення потреб туристів; г). всі відповіді вірні. 33. Основні виробничі фонди: а) використовуються у незмінній натуральній формі; б) повністю переносять свою вартість за один виробничий період; в) активно не використовуються; г) переносять свою вартість на вартість продукції частинами протягом усього терміну служби; д) використовують у виробництві тривалий період. 34. До першої групи основних виробничих фондів відносять: а) будівлі, споруди, передавальні пристрої; б) автомобільний транспорт; в) меблі, побутові електронні прилади; г) офісне обладнання, телефони, комп’ютери. 35. До активної частини основних фондів відносяться: а) машини, устаткування, передавальні пристрої; б) комп’ютерні засоби, виробничий інвентар; в) споруди; г) інвентар. 36. Початкова вартість основних фондів складається з: а) ціни основних фондів; б) витрат на капітальний ремонт та модернізацію; в) витрат на придбання та транспортування і монтаж; 37. Фондоозброєність – це відношення: а) середньорічної вартості основних фондів до обсягу випуску продукції; б) обсягу випуску продукції до середньорічної чисельності робітників; в) річної суми прибутку до середньорічної вартості фондів г) амортизаційних відрахувань 38. Процентне співвідношення окремих видів фондів у їх загальній вартості – це… а) структура основних фондів б) структура собівартості в) рівень рентабельності 39. Амортизація — це: а) процес відшкодування зношення основних фондів; б) процес відшкодування зношення оборотних фондів; в) процес відшкодування зношення виробничих фондів. 40. Фізичний знос основних фондів – це: а) поступове перенесення їх вартості на собівартість випущеної продукції; б) втрата частини вартості фондів під впливом науково – технічного прогресу; в) матеріальний знос основних фондів, внаслідок чого вони перестають відповідати необхідним вимогам 41. Оборотні кошти підприємства – це: а) сукупність грошових коштів, які призначені для виробництва товарів і послуг; б) сукупність грошових коштів підприємства, вкладених в оборотні фонди і фонди обігу; в) сукупність грошових коштів для ефективної діяльності; г) сукупність грошових коштів для забезпечення інвестиційної привабливості підприємства. 42. Оборотні кошти підприємства мають: а) лише матеріально-речову форму; б) лише вартісну форму; в) матеріально-речову та вартісну форми; г) матеріально-речову, вартісну та товарну форми. 43.Напівфабрикати власного виготовлення – це: а) предмети праці, що їх повністю оброблено у даному виробничому підрозділі підприємства, або які потребують дальшої обробки в інших підрозділах.; б) предмети праці обробку яких не завершено підприємством.; в) предмети праці, які ще не залучені у виробничий процес і знаходяться на складах підприємства. 44. Які показники характеризують оборотність оборотних засобів: а) коефіцієнт використання матеріалу; б) коефіцієнт оборотності; в) питома матеріаломісткість; г) період обороту; д) сума реалізованої продукції на 1 грн. оборотних засобів 45. Показник що показує ту кількість днів, на яку припадає один оборот оборотних засобів – це: а) тривалість одного обороту; б) рентабельність оборотних засобів; в) коефіцієнт обороту. 46. До стадій кругообігу оборотних коштів не відносять: а) грошову; б) виробничу; в) товарну; г) інвестиційну. 47. За сферою обігу оборотні кошти поділяються на: а) оборотні фонди і фонди обігу; б) виробничі запаси, незавершене виробництво; в) власні і залучені; г) нормовані і ненормовані . 48. Коефіцієнт оборотності оборотних коштів показує: а) скільки оборотів здійснили оборотні кошти за певний період часу; б) за який період часу до підприємства повертаються його оборотні кошти у вигляді виручки від реалізації послуг; в) величину оборотних коштів за відповідний звітний період; г) витрати оборотних коштів для отримання 1 грошової одиниці реалізований послуг. 49. За джерелами фінансування оборотні кошти поділяються на: а) власні та залучені; б) стійкі пасиви та активи; в) нормовані та ненормовані; г) короткострокові та довгострокові. 50. Інвестиції це: а) довгострокові вкладення капіталу в туристичну (підприємницьку) діяльність з метою отримання прибутку; б) капітал у комерційну діяльність; в) вкладення капіталу за кордоном
| |
Переглядів: 709 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |