Головна » Файли » Модулі ТО |
12.05.2015, 11:03 | |
1. Трудові ресурси – це а) частина працездатного населення, що за своїми віковими, фізичними, освітніми даними відповідає певній сфері діяльності; б) сукупність природних елементів, які можуть бути використані людиною; в) ті що використовуються один виробничий цикл 2. Сукупність працівників, які мають необхідний фізичний розвиток, знання і практичні навички для якісного і своєчасного виконання передбачених технологією робіт у сфері туристичної діяльності – це: а) трудовий колектив; б) персонал підприємства; в) кадри підприємства; г) трудові ресурси. 3. Постійні працівники – це: а) ті які є членами підприємства або прийняті на роботу по найму на тривалий термін без його точного визначення. б) ті, яких зараховують до складу трудового колективу тимчасово на термін до двох місяців; в) ті, яких зараховують до складу трудового колективу на термін від двох до шести місяців для виконання сезонних робіт 4. Винагорода, яку власник виплачує працівникові за виконану роботу: а) премія; б) зарплата; в) доплата. 5. Які документи створюються при прийомі на роботу? а) карти компетенції та кваліфікаційні карти; б) рекомендації з попереднього місця роботи; в) трудовий договір; г) генеральна угода. 6. Основна заробітна плата являє собою: а) винагороду за виконану роботу відповідно до норм праці, тарифних ставок і посадових окладів; б) винагороду за виконану роботу відповідно до вимушених простоїв; в) винагороду за трудові успіхи 7. Додаткова заробітна плата визначається у процентах від: а) основної заробітної плати; б) премій; в) суми основної заробітної плати і премій; г) цільових витрат. 8. Види стимулів. а) примушення; б) матеріальне заохочення; в) моральне заохочення; г) покарання 9. Моральне заохочення – це: а ) стимули, спрямовані на задоволення духовних і моральних потреб людини.; б) стимул у матеріально-грошовій формі; в) адміністративні методи примушування. 10. Примушення – це: а) догана; б) звільнення з роботи; в) премія з прибутку; г) заробітна плата. 11. Персонал підприємства поділяється на категорії: а) керівники; б) спеціалісти; в) службовці; г) прибиральниці; д) економісти; є) робітники 12. Назва чисельності працівників, що знаходиться на робочих місцях, відповідно до режиму роботи підприємств. а) премія; б) явочна; в) доплата 13. Показник, який характеризує ефективність використання робочої сили: а) продуктивність праці; б) коефіцієнт використання трудових ресурсів; в) трудоємкість праці 14. Трудомісткість продукції визначається за формулою: а) t. = Q / Т; б) t. = Q / Чср; в) t = Т / Q; 15. Собівартість турпродукту – це а) сукупність операційних витрат турпідприємства за поточний період; б) витрати турпідприємства на реалізацію турпродукту; в) сукупність витрат на формування та реалізацію турпродукту, що виражається в грошовій формі; г) витрати на формування турпродукту туристичним підприємством. 16. До витрат туристичної фірми входять: а) витрати на заробітну плату персоналу; б) оренду службового приміщення; в) зв'язок, електроенергію, комунальні послуги; г) амортизацію устаткування; д) виготовлення продукції; є) маркетинг, рекламу, відрядження; ж) представницькі заходи, сплату внесків, зборів, податків та ін. 17. Постійні витрати – це: а) витрати, що залишаються незмінними при зміні обсягів реалізації турпродукту; б) витрати що змінюються від обсягу реалізації турпродукту. 18. Сума грошових засобів, отриманих за виготовлення продукції, виконання робіт і наданих послуг – це: а) чистий прибуток; б) виручка від реалізації турпослуг; в) податок на додану вартість 19. Грошовий вираз вартості товару (послуг) це : а) собівартість; б) ціна; в) рентабельність 20. Визначте фактори, які впливають на зростання ринкових цін на послуги гостинності для вітчизняних туристів: а) перевищення обсягу пропозиції над обсягом попиту; б) зниження рівня забезпечення грошових доходів населення товарною масою; в) стабільність рівня доходів населення. 21. Туристичний мультиплікатор – це: а) показник, що відображає вплив туризму на економіку країни; б) коефіцієнт прямого впливу туризму на соціальну та економічну сферу даної галузі на федеральному та регіональному рівнях; в) коефіцієнт непрямого впливу туризму на соціальну та економічну сферу даної галузі на федеральному та регіональному рівнях; г) показник, що характеризує додатковий обсяг продажів в результаті збільшення туристичних витрат; 22. Вартість путівки містить наступні статті: а) вартість проїзду, трансферу, оформлення візи, страхування; б) вартість харчування, проживання, екскурсійної програми; в) вартість розваг, сувенірів, зв’язку; г) правильні відповіді 1 і 2. 23. Ціна туристичної путівки більше від її собівартості на: а) величину витрат і доходу туристичної фірми; б) вартість проїзду і трансферу; в) вартість оформлення візи; г) правильні відповіді 1 і 2.
а) розподільчу, б) стимулюючу; в) товарну; г) інформаційну. 25 На ціну турпродукту впливають такі фактори: а) транспортний засіб, що використовується; б) кон’юнктура ринку турпослуг; в) ефективність реклами; г) всі відповіді вірні. 26. При встановленні відпускної вартості пакета туристичних послуг і ціни туру використовуються два варіанти ціни: а) оптові і роздрібні; б) диференційовані та недиференційовані; в) «нетто» і «брутто»; г) комерційні і агентські. 27. Вільні ціни – це: а) ціни, що їх визначає підприємство самостійно; б) ціни, що встановлює держава на ресурси; в) ціни, зафіксовані в контрактній угоді; г) ціни продажу, за якими реалізуються окремі турпослуги 28. Структура ціни туристичного продукту включає такі основні елементи: а) собівартість; б) прибуток; в) рентабельність; г) знижки і надбавки; д) комісійні чи націнка і податки. 29. Значення ціни в тому, що вона: а) дозволяє повернути вкладені кошти і реалізувати потенціал прибутку; б) визначає грошові витрати, які має понести покупець.; в) стимулює попит на турпослуги; г) встановлює за домовленістю між підприємством та споживачем. 30. Ціна, що встановлюється за домовленістю між підприємством, яке виробляє та продає туристичний продукт(послуги) та споживачем називається: а) договірною; б) гуртовою; в) роздрібною. 31. Ціна туру залежить від: а) виду турів; б) від чисельності туристів; в) якості обслуговування; г) вікового складу туристів; д) всі відповіді вірні. 32. Ціна туру повинна : а) покривати видатки на його організацію і реалізацію; б) приносити певний прибуток ; в) давати можливість для розвитку; г) сплачувати податки у бюджет; д) всі відповіді вірні. 33. Пакет послуг, розрахований на групу людей, до якої входять як туристи, так і особи, що їх супроводжують - це: а) туристичний продукт; б) туристична угода; в) туристична послуга. 34. Метод нормативної калькуляції включає в себе: а) витрати людей, супроводжуючих групу з маршруту. б) витрати на утримання й експлуатацію устаткування; в) витрати на рекламу; г) витрати на збут туристичної продукції. 35. Використовують слідуючи градації ціни: а) низькі несезонні ціни ; б) середні міжсезонні ціни; в) постійні ціни сезону; г) високі ціни сезону; д) максимальні ціни сезону «пік”. 36. Агентські знижки коливаються від : а) 1-10 %; б) 1-15%; в) 1-20%. 37. Підприємства готельного господарства сплачують специфічний місцевий збір до місцевих бюджетів: а) податок на імпортні послуги; б) готельний збір; в) збір на будівництво. 38. Якщо ціна не міняється, то рентабельність можна збільшити за рахунок чого? а) збільшення обсягу реалізованої продукції і збільшенню собівартості; 39. Відсоток агентської винагороди турагентів збільшується після продажу: а) 5 одиниць турпродукту; б) 10 одиниць турпродукту; в) 15 одиниць турпродукту 40. Мито - це: а) податок на імпортні, експортні та транзитні товари і послуги; б) непрямий податок на високорентабельні та монопольні товари; в) основний вид непрямих податків і форма мобілізації доходів у бюджет; г) специфічний місцевий збір до місцевих бюджетів. 41. Ставки готельного збору в Україні встановлюються у розмірі: а). 5-10%; б) 10-20%; в) 20-30%; г) 30-40%. 42. До видів мита не відносять: а) фіскальне; б) протекційне; в) преференційне; г) монопольне. 43. Знижка - це: а) тимчасове зменшення ціни товару, яке надається покупцям (споживачам). б) винагорода за виконання визначених послуг, пов'язаних з кінцевою реалізацією турпродукту; в) ціна, зафіксована в контрактній угоді. 44. Агентська винагорода за виконання визначених послуг, пов'язаних з кінцевою реалізацією турпродукту - це: а). знижка; б) надбавка; в) акція. 45. Які показники характеризують розвиток туризму в Україні: а) виручка фірми та підприємств від продажу туристам послуг і товарів; б) підвищення ціни реалізації турпродукту; в) підвищення продуктивності праці працівників. 46. Доход туристичних підприємств формується за: а) рахунок виручки від реалізації туристичного продукту та окремих послуг організованим і неорганізованим поодиноким туристам або туристичним групам; б) рахунок цінової політики; в) рахунок витрат на туристичні послуги. 47. Після сплати податку на прибуток залишається: а) нульовий прибуток ; б) балансовий прибуток; в) чистий прибуток. 48. Чистий прибуток: а) це загальна сума прибутку підприємства за всіма видами виробничої і невиробничої діяльності; б) за величиною завжди відповідає валовому прибутку підприємства; в) це валовий (балансовий) прибуток за мінусом першочергових платежів до бюджету 49. Суть показників рентабельності – це: а) визначення суми прибутку з однієї гривні вкладеного капіталу; б) визначення ефективності грошових коштів за певний період часу; в) визначення прибутковості суб’єкта господарювання; г) визначення розміру цільового прибутку підприємства. 50. Прибутковість підприємства це: а) рентабельність; б) ефективність; в) товарність 51. Яку формулу використовують для обчислення рентабельності продукції (послуг)? а) Рн = (Пр/Ср)100; а) величину прибутку для забезпечення нормальної роботи працівників; б) величину прибутку, яку забезпечує підприємству один середньообліковий працівник; в) ефективність фонду оплати праці в розрахунку на одного працівника; г) ефективність роботи підприємства за певний період часу з використанням всіх наявних працівників. 53.Резервом збільшення доходів у туристичної фірми є: а) розширення набору додаткових послуг; б) строки проведення капітального та поточного ремонтів; в) збільшення обсягу туристичних послуг; г) розширення матеріально технічної бази готелів 54. Основними шляхами збільшення прибутку на підприємстві є: а) підвищення продуктивності праці; б) зростання виробництва і реалізації послуг; в) зниження собівартості послуг; г) поліпшення якості послуг; д) розширення асортименту; е) підвищення фондовіддачі. 55. Прибуток, який залишається у розпорядженні турпідприємства, може бути використаним на: а) розвиток підприємства; б) стимулювання праці працівників підприємства; в) оплату поточних витрат підприємства; г) виплату дивідендів за цінними паперами 56. Розрахунок показників рентабельності туристичних підприємств залежить від: а) виду їх діяльності; б) від кількості працівників; в) ефективності поточний витрат підприємства. 57. Підприємство вважається рентабельним: а) доходи від реалізації продукції чи послуг перекриваються витратами; б) доходи від реалізації продукції дорівнюють витратам; в) доходи від реалізації продукції зіставляється витратам.
| |
Переглядів: 612 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |