Головна » Файли » Самостійне вивчення |
У категорії матеріалів: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕМА 10. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇХ ОПТИМІЗАЦІЯ Питання: 1. Види прибутку. 2. Види рентабельності. 3. Ефект мультиплікації, його економічна суть, методика розрахунку. Мета: навчальна: розглянути основні види прибутку (номінальний, чистий, реальний, бухгалтерський, цільовий) та дати їм характеристику, ознайомитися з видами рентабельності. визначити поняття «ефект мультиплікації»,його економічну суть та методику розрахунку. Кількість годин: 5 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.133-144. Т.А.Городня., А.Ф.Щербак Економіка туризму: теорія і практика: Навчальний посібник – К.: Кондор-Видавництво, 2012. с. 136 План вивчення:
|
Питання: 1.Функції ціни. 2. Ціноутворення:поняття, особливості, методи. 3. Державне регулювання цін. (сам). Мета: навчальна: визначити поняття «ціноутворення», «акцизний збір», розглянути функції ціни, особливості та послідовність процесу ціноутворення, ознайомитися з методами ціноутворення, розглянути механізм регулювання цін через податки. Кількість годин: 8 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.114-122 План вивчення:
Перейти до заключного етапу засвоєння і опрацювання – записів. |
ТЕМА 8. СОБІВАРТІСТЬ – КОМПЛЕКСНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ПОКАЗНИК.
Питання: 1.Планування собівартості послуг. Фактори, що впливають на формування собівартості продукції (послуг). 2. Шляхи зниження собівартості продукції підприємства. Мета: навчальна: визначити поняття «планування витрат», розглянути методи планування витрат собівартості, постійні та змінні витрати, ознайомитися з факторами, що впливають на формування собівартості продукції (послуг), визначити шляхи зниження собівартості продукції підприємства.
Кількість годин: 8 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. 180-183 Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.114-122 План вивчення:
Перейти до заключного етапу засвоєння і опрацювання – записів. |
ТЕМА 7. КАДРОВА ПОЛІТИКА І ОПЛАТА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «тарифна угода», «трудовий договір» ознайомитися з методами планування витрат на оплату праці, з системою розрахунку заробітної плати. Усвідомити механізм регулювання оплати праці на підприємстві Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. 79 Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.105 План вивчення:
|
ТЕМА 6.2. ОБОРОТНІ ЗАСОБИ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «норматив оборотних засобів у виробничих запасах», ознайомитися з часом перебування оборотних засобів з кожного виду або однорідної групи матеріалів, визначити шляхи підвищення ефективності використання оборотних фондів. Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. 94-97 Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.92 План вивчення:
|
ТЕМА 6.1. ОСНОВНІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ.
|
ТЕМА 5. ПРОГНОЗУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ І ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Питання:
Мета: навчальна: ознайомитися зі змістом та структурою бізнес-плану туристичного підприємства, визначити особливості складання бізнес-плану, розкрити сутність головних принципів розробки виробничої. Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. 94-97 Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.63 План вивчення:
|
ТЕМА 4. ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ БІЗНЕСОМ. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «організаційна структура туристичного підприємства» та «антикризове управління», ознайомитися зі структурою туристичного підприємства та лінійними і функціональними зв’язками в структурі управління, визначити особливості антикризового управління, охарактеризувати основні функції та процеси антикризового управління. Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.51-62 План вивчення:
|
ТЕМА 3. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ – ОСНОВА ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «інноваційна діяльність» та типи підприємств туристичної індустрії, ознайомитися з Законом України «Про інноваційну діяльність», охарактеризувати основні принципи інновацій в туризмі.
Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.11-20 План вивчення:
Перейти до заключного етапу засвоєння і опрацювання – записів. |
ТЕМА 2. РИНКОВА ЕКОНОМІКА. ТУРИСТИЧНИЙ РИНОК. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «сегментація» та її головну мету, розглянути методи сегментації ринку, охарактеризувати роздрібну та оптову реалізацію турпродукту, розглянути механізм функціонування туристичного ринку.
Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.11-20 План вивчення:
|