Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 15 Показано матеріалів: 11-15 |
Сторінки: « 1 2 |
ТЕМА 5. ПРОГНОЗУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ І ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Питання:
Мета: навчальна: ознайомитися зі змістом та структурою бізнес-плану туристичного підприємства, визначити особливості складання бізнес-плану, розкрити сутність головних принципів розробки виробничої. Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. 94-97 Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.63 План вивчення:
|
ТЕМА 4. ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ БІЗНЕСОМ. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «організаційна структура туристичного підприємства» та «антикризове управління», ознайомитися зі структурою туристичного підприємства та лінійними і функціональними зв’язками в структурі управління, визначити особливості антикризового управління, охарактеризувати основні функції та процеси антикризового управління. Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.51-62 План вивчення:
|
ТЕМА 3. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ – ОСНОВА ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «інноваційна діяльність» та типи підприємств туристичної індустрії, ознайомитися з Законом України «Про інноваційну діяльність», охарактеризувати основні принципи інновацій в туризмі.
Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.11-20 План вивчення:
Перейти до заключного етапу засвоєння і опрацювання – записів. |
ТЕМА 2. РИНКОВА ЕКОНОМІКА. ТУРИСТИЧНИЙ РИНОК. Питання:
Мета: навчальна: визначити поняття «сегментація» та її головну мету, розглянути методи сегментації ринку, охарактеризувати роздрібну та оптову реалізацію турпродукту, розглянути механізм функціонування туристичного ринку.
Кількість годин: 4 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.11-20 План вивчення:
|
Модуль 1. Змістовний модуль Вступ. Тема 1. Економічна природа туризму. Питання:
Мета: навчальна: розглянути методи дослідження і завдання економіки туризму, охарактеризувати етапи взаємодії людини і природи, ознайомити з сучасним станом та перспективою розвитку туризму в Україні.
Кількість годин: 2 Вид контролю: письмове опитування Меж предметні зв’язки: технологія і організація туристичної діяльності, історія туризму, основи підприємницької діяльності. Література:. Л.П. Дядечко. Економіка туристичного бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007р., стор. Л.І.Головко. Економіка підприємства. Навчальний посібник. 2014р. с.11-20 План вивчення:
|